Nieuws

Klanttevredenheidsonderzoek gebruikers van sportaccommodaties

19 november 2021

Twee jaar geleden hebben wij uw hulp gevraagd bij het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek als gebruiker van onze sportaccommodaties. Uw inbreng gebruiken we om te verbeteren. Met de uitkomsten van het vorige onderzoek zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd:

Voor de gebruikers van de buitensportaccommodaties is er een nieuwsbrief gekomen met hierin informatie over gepland en groot onderhoud voor het aankomend kalenderjaar.
Met de gebruikers van binnensportaccommodaties heeft teams Sportaccommodaties een periodiek overleg ingevoerd.
Het meldingenproces is verbeterd door de invoering van de MijnGemeente App. Het grote voordeel van de MijnGemeente App is dat als u uw emailadres invult onder persoonlijke gegevens u op de hoogte blijft van de afhandeling van uw melding. U weet dus precies wanneer het probleem verholpen is! Een ander pluspunt is dat alle meldingen geregistreerd worden. En de melding komt direct bij de juiste medeweker terecht.
Jaarlijks doen de gemeente en de vereniging een rondgang om samen de conditie van het sportpark te beoordelen en te verbeteren.
Naar aanleiding van deze schouwen gaan we verder in gesprek over de plannen voor het onderhoud en de verduurzaming van de sportparken.

Dit jaar horen we weer graag uw ervaringen als gebruiker. Het invullen van het onderzoek kost u slechts een paar minuten en zo helpt u ons om te verbeteren.
De enquête is ook bedoeld voor trainers en sporters.

Klik hier om naar de enquête te gaan.